logo
logo
Zamówienia publiczne i przetargi » Zamówienia publiczne
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA RADZIEJÓW

o zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego na Remont cząstkowy dróg gminnych w Radziejowie

OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym

1.INFORMACJE OGÓLNE
1) NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Gmina Miasto Radziejów
REGON: 000527440
NIP:  889-117-97-07
Adres: ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30
2) ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona internetowa: www.umradziejow.pl
3) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO - administracja samorządowa
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie "Remont cząstkowy dróg gminnych w Radziejowie" prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.
3.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont cząstkowy dróg gminnych w Radziejowie
2. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych emulsją kationową i grysami bazaltowymi (o średniej głębokości 4 cm) - powierzchnia 1000 m2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ (Załącznik Nr 6 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót).

kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ LUB OFERTY CZĘŚCIOWEJ
1)Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
2)Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

5. INFORMACJA O UDZIELANIU ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających wybranemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówień podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia realizowany w terminie do dnia 31 maja 2009 roku.

7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 23 marca 2009 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
b) dysponują lub będą dysponowali osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości oferowanej wartości zamówienia
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
1) Wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 23 marca 2009 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu kadry muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
3) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości oferowanej wartości zamówienia.

9. INFORMACJE NA TEMAT WADIUM
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
10. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1. Cena wykonania zamówienia = 100 %
2. Ocena przebiegała będzie poprzez porównanie ceny całkowitej brutto - najniższej spośród zaoferowanych - do ceny oferty badanej według wzoru:

C = [Cmin / Cbad] x 100

gdzie:
C - liczba punktów za cenę ofertową
Cmin - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych
Cbad - cena oferty badanej

3. W protokole z przeprowadzonego postępowania zostanie przedstawiona punktacja dla każdej z ofert wyliczona przez Zamawiającego według wzoru.
4. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska najwyższą sumę punktów.

11. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, w Urzędzie Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22, pokój nr 117, w terminie do dnia 15 kwietnia 2009 roku, godz. 10.00
2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
3. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 119 w dniu 15 kwietnia 2009 roku, godz. 10.15.

12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.

13. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW, INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie przewiduje:
1. zawarcia umowy ramowej,
2. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
3. wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Radziejów, dnia 23 marca 2009 roku
TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC360 KB POBIERZSPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA2009-03-23 12:40:35501
.DOC26.5 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Przedmiar robót2009-03-23 12:41:23481
.DOC41 KB POBIERZZal. Nr 6 do SIWZ Specyfikacja Techniczna2009-03-23 15:20:34658

Autor : A. Koźmińska
Zredagował(a) : Anna Koźmińska
Data wprowadzenia : 2009-03-23 12:39:12
Data ostatniej modyfikacji : 2009-03-23 12:39:12
Liczba wyświetleń : 2360



licznik odwiedzin: 7703104