logo
logo
Zamówienia publiczne i przetargi » Przetargi
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA RADZIEJÓW

o zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Przebudowa chodnika w ulicy Polnej w Radziejowie

OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym

1.INFORMACJE OGÓLNE
1.1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Gmina Miasto Radziejów
REGON: 000527440
NIP: 889-117-97-07
Adres: ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30
1.2.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona internetowa: www.umradziejow.pl
1.3.RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO - administracja samorządowa

2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie Przebudowa chodnika w ulicy Polnej w Radziejowie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.

3.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
3.1.Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa chodnika w ulicy Polnej w Radziejowie
3.2.Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
3.3.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika w ulicy Polnej w Radziejowie.
3.4.Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.4.1.ROBOTY POMIAROWE
3.4.2.ROBOTY ROZBIÓRKOWE
- ręczna rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm wraz z ławą - z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 1 km,
- mechaniczne rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm, ułożonych na podsypce piaskowej z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 1 km
3.4.3. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- regulacja pionowa studzienek telefonicznych, nadbudową wykonaną betonem,
- regulacja pionowa studzienek rewizyjnych,
- ustawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10 krawężniki.
3.4.4. WYKONANIE WJAZDÓW I CHODNIKA
- koryto wykonane ręcznie w chodniku w gruncie kat II-IV, głębokość koryta 28 cm
- wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku na wjazdach i chodniku, grubość warstwy średnio 10 cm
- wykonanie podbudowy z chudego betony B 7,5, przygotowanego na miejscu wbudowania, pielęgnacja podbudowy przez posypywanie piaskiem i polewaniem wodą, grubość warstwy 10,0 cm
- wykonanie wjazdu z kostki brukowej o grubości 8 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem
- wykonanie chodnika z kostki brukowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki (Załącznik Nr 6 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 7 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 8 - Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 9 - Przedmiar robót)

4.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

5.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin zakończenia wykonania całości robót do dnia 15 października 2008 roku.

6.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 17 lipca 2008 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
b)dysponują osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
6.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
6.3.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:
6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
6.4.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.4.3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
1).Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 1sierpnia 2008 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę mogącą pełnić funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczeniem lub decyzją o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
6.4.4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

7.INFORMACJE NA TEMAT WADIUM
1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 800,00 zł (słownie złotych: osiemset zlotych).
2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank KDBS O/Osięciny Nr konta 19 9550 0003 2002 0005 3093 0007
5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22 88-200 Radziejów lub dołączyć do oferty.
7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Cena wykonania zamówienia = 100 %
Ocena przebiegała będzie poprzez porównanie ceny całkowitej brutto - najniższej spośród zaoferowanych - do ceny oferty badanej według wzoru:
C = [Cmin / Cbad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę ofertową
Cmin - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych
Cbad - cena oferty badanej
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska najwyższą sumę punktów.

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22, pokój nr 117, w terminie do dnia 22.08.2008 roku, godz. 10.00
2.Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
3.Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22, pok. 119 dnia 22.08.2008 roku, godz. 10.15
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW, INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie przewiduje:
1)zawarcia umowy ramowej,
2)ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Zatwierdzam
Burmistrz Miasta Radziejów
Sławomir Bykowski



Ogłoszenie z dnia 04.08.2008 r.

MODYFIKACJA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Informuję, że nastąpiła modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części dotyczącej Przedmiaru robót. Poniżej w "Załącznikach do pobrania" załączono aktualny Przedmiar robót.




TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC277.5 KB POBIERZSPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA2008-08-01 15:22:23588
.DOC115.5 KB POBIERZZal. Nr 6 Dokumentacja projektowa2008-08-01 15:23:00799
graf.945.4 KB POBIERZZal. Nr 6 do SIWZ2008-08-01 15:25:06560
graf.945.4 KB POBIERZZal. Nr 6 do SIWZ2008-08-01 15:25:45561
.DOC185 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna2008-08-01 15:26:16557
.DOC51 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna2008-08-01 15:26:25639
.DOC50 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna2008-08-01 15:26:34579
.DOC82 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna2008-08-01 15:26:441162
?216 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna2008-08-01 15:26:54594
.DOC119.5 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna2008-08-01 15:27:04566
.DOC894.5 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna2008-08-01 15:27:36592
.DOC82.5 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna2008-08-01 15:27:48587
.DOC103.5 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna2008-08-01 15:27:57573
.DOC61.5 KB POBIERZZal.Nr 8 Przedmiar robót2008-08-01 15:28:34604
.DOC58 KB POBIERZZal. Nr 9 Kosztorys ofertowy2008-08-01 15:28:53609
.DOC60.5 KB POBIERZPRZEDMIAR ROBÓT - POPRAWIONY2008-08-04 13:56:41621

Autor : A. Koźmińska
Zredagował(a) : Anna Koźmińska
Data wprowadzenia : 2008-08-01 15:19:02
Data ostatniej modyfikacji : 2008-08-04 13:55:38
Liczba wyświetleń : 2815

Redaktor  Data modyfikacji 
Anna Koźmińska  01.08.2008 14:31pokaż tą wersję
Anna Koźmińska  01.08.2008 14:19pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 7703104