logo
logo
Zamówienia publiczne i przetargi » Przetargi
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA RADZIEJÓW

o zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Remont drogi gminnej - ulicy Szpitalnej w Radziejowie

OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym

1.INFORMACJE OGÓLNE
1.1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Gmina Miasto Radziejów
REGON: 000527440
NIP: 889-117-97-07
Adres: ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30
1.2.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona internetowa:www.umradziejow.pl
1.3.RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO - administracja samorządowa

2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie Remont drogi gminnej - ulicy Szpitalnej w Radziejowie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.

3.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
3.1.Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej - ulicy Szpitalnej w Radziejowie.
3.2.Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
3.3.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej - ulicy Szpitalnej w Radziejowie.
1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Remont jezdni:
Roboty pomiarowe dla trasy drogi w terenie równinnym od km 0+363 do km 0+521.
Roboty rozbiórkowe:
- mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm wraz z ławą - z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odległość do 1 km strona lewa (od km 0+441 do km0+506);
Roboty przygotowawcze:
- ustawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej w wymiarach 13x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10;
Roboty nawierzchniowe:
- mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną II standardu wg BN-74/8934-06 częściowo zamkniętej w ilości 40kg/m2 z transportem mieszanki na odległość 15 km,
- mechaniczne skropienie warstwy profilowej emulsją asfaltową w ilości 0,2 kg/m2,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej dowożonej z odległości 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
2) Remont parkingu strona prawa jezdni:
Roboty nawierzchniowe:
- mechaniczne oczyszczenie warstw konstrukcyjnych,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną II standardu wg BN-74/8934-06 częściowo zamkniętej w ilości 40 kg/m2 z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi 5-10 na odl. 15 km,
- mechaniczne skropienie warstwy profilowej emulsją asfaltową w ilości 0,2 kg/m2 ,
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej dowożonej z odl. 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki (Załącznik Nr 6 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 7 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 8 - Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 9 - Przedmiar robót)
UWAGA!!! Z załączonej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Zał. Nr 6 do SIWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót (Zał. Nr 7 do SIWZ) oraz Dokumentacji projektowej (Zał. Nr 8 do SIWZ) należy wykonać tę część zamówienia, którą obejmuje Przedmiar robót tj. jezdnia i parking prawa strona (Zał. Nr 9 do SIWZ).

4.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

5.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin zakończenia wykonania całości robót do dnia 30 września 2008 roku.

6.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 17 lipca 2008 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej pięć robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
b)dysponują osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
6.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
6.3.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:
6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.
6.4.2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.4.3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
1).Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 17 lipca 2008 roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje
TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC318.5 KB POBIERZSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia2008-07-17 15:28:07590
.DOC168.5 KB POBIERZZal. Nr 6 do SIWZ2008-07-17 15:34:40712
.PDF1082.3 KB POBIERZZał. Nr 6 do SIWZ mapy2008-07-17 15:35:54614
.DOC178.5 KB POBIERZZal. Nr 7 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót2008-07-17 15:36:25608
.DOC49.5 KB POBIERZZał. Nr 8 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót2008-07-17 15:37:32595
.DOC167.5 KB POBIERZZał. Nr 8 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót2008-07-17 15:37:55645
.DOC547.5 KB POBIERZZał. Nr 8 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót2008-07-17 15:38:31617
.DOC3987 KB POBIERZZał. Nr 8 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót2008-07-17 15:40:36544
.DOC82 KB POBIERZZał. Nr 8 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót2008-07-17 15:40:57578
.DOC119 KB POBIERZZał. Nr 8 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót2008-07-17 15:41:10581
.DOC104 KB POBIERZZał. Nr 8 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót2008-07-17 15:41:25590
.DOC72 KB POBIERZZał. Nr 8 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót2008-07-17 15:41:39583
.DOC51 KB POBIERZZał. Nr 8 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót2008-07-17 15:41:48617
.DOC66.5 KB POBIERZZal. Nr 10 do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY2008-07-17 15:43:15617
.DOC67.5 KB POBIERZZal. Nr 9 do SIWZ Przedmiar robót2008-07-17 15:43:39632

Autor : A. Koźmińska
Zredagował(a) : Anna Koźmińska
Data wprowadzenia : 2008-07-17 15:21:11
Data ostatniej modyfikacji : 2008-07-17 15:21:11
Liczba wyświetleń : 2911



licznik odwiedzin: 7703104