logo
logo
Zamówienia publiczne i przetargi » Zamówienia publiczne
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA RADZIEJÓW

o zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Dostawę opału do budynków administrowanych przez Urząd Miasta Radziejów

OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym

1. INFORMACJE OGÓLNE
1.1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Gmina Miasto Radziejów
REGON: 000527440
NIP:  889-117-97-07
Adres: ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30
1.2.ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona internetowa: www.umradziejow.pl
1.3.RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO - administracja samorządowa
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie "Dostawa opału do budynków administrowanych przez Urząd Miasta Radziejów" prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.
3.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału do budynków administrowanych przez Urząd Miasta Radziejów
2. Rodzaj zamówienia : dostawy
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dostawę opału do budynków administrowanych przez Urząd Miasta Radziejów:
1. węgiel kamienny sortymentu MIAŁ,
klasy MI 25/9 WG PN 82/C - 97 001
ZAWARTOŚĆ POPIOŁU - 12%
WILGOTNOŚĆ - 9,5%,
ZAWARTOŚĆ SIARKI - 0,52%,
KALORYCZNOŚĆ - 25 000 KJ/KG
WYMIAR ZIARNA - 31,5-0 mm
2. węgiel kamienny sortymentu ORZECH,
ZAWARTOŚĆ POPIOŁU - 3,50%
WILGOTNOŚĆ - 7,30%,
ZAWARTOŚĆ SIARKI - 0,46%,
KALORYCZNOŚĆ - 28 872 KJ/KG
WYMIAR ZIARNA - 80-40 mm

Zapotrzebowanie na opał określa się następująco:
1. węgiel kamienny sortymentu MIAŁ:
1) do Urzędu Miasta Radziejów - 60 ton
ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
2) do Miejskiej Ochotniczej Straży Pożarnej - 5 ton
ul. Kościuszki 1, 88-200 Radziejów
2. węgiel kamienny sortymentu ORZECH - 20 ton,
do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
ul. Sportowa, 88-200 Radziejów

kod CPV: 09111000 -1 - Węgiel

4.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ LUB OFERTY CZĘŚCIOWEJ
1)Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
2)Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

5.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia realizowany w terminie do dnia 30 kwietnia 2009 roku.

6.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:
Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ.

8. INFORMACJE NA TEMAT WADIUM
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1. Cena wykonania zamówienia = 100 %
2. Ocena przebiegała będzie poprzez porównanie ceny całkowitej brutto - najniższej spośród zaoferowanych - do ceny oferty badanej według wzoru:

C = [Cmin / Cbad] x 100

gdzie:
C - liczba punktów za cenę ofertową
Cmin - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych
Cbad - cena oferty badanej

3. W protokole z przeprowadzonego postępowania zostanie przedstawiona punktacja dla każdej z ofert wyliczona przez Zamawiającego według wzoru.
4. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska najwyższą sumę punktów.

10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, w Urzędzie Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22, pokój nr 117, w terminie do dnia 3 lutego 2009 roku, godz. 10.00
2.Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
3.Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 119 w dniu 3 lutego 2009 roku, godz. 10.15.

11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1.Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
2.W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3.Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4.Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.

12. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW, INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie przewiduje:
1. zawarcia umowy ramowej,
2. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
3. wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Radziejów, dnia 26 stycznia 2009 roku
TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC226 KB POBIERZSPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA2009-01-26 10:07:31581

Autor : A. Koźmińska
Zredagował(a) : Anna Koźmińska
Data wprowadzenia : 2009-01-26 10:06:49
Data ostatniej modyfikacji : 2009-01-26 10:08:57
Liczba wyświetleń : 2251

Redaktor  Data modyfikacji 
Anna Koźmińska  26.01.2009 09:06pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 7703104