logo
logo
Zamówienia publiczne i przetargi » Przetargi
OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA RADZIEJÓW

o zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie Budowa linii kablowej oświetleniowej w ulicy Chopina w Radziejowie

OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym
1.INFORMACJE OGÓLNE
1.1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Gmina Miasto Radziejów
REGON: 000527440
NIP: 889-117-97-07
Adres: ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30
1.2. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona internetowa: www.umradziejow.pl
1.3. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO - administracja samorządowa

2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie Budowa linii kablowej oświetleniowej w ulicy Chopina w Radziejowie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.

3.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
3.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa linii kablowej oświetleniowej w ulicy Chopina w Radziejowie
3.2.Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
3.3. Przedmiot zamówienia:
Budowa linii kablowej oświetleniowej na ulicy Chopina w Radziejowie. Projekt obejmuje:
1) linie elektroenergetyczne kablowe oświetleniowe ze słupami oświetleniowymi i oprawami ulicznymi. Liczba słupów oświetleniowych:
- od ulicy Polnej do ul. Franciszkańskiej - 11 słupów,
- oświetlenie garaży - 6 słupów,
- za ulicą Franciszkańską - 4 słupy;
2) sterowanie i układ pomiarowy;
3) schemat zasilania;
4) ochronę od porażeń prądem elektrycznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki (Załącznik Nr 1 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 2 - Dokumentacja projektowa, Załącznik Nr 3 - Przedmiar robót)

UWAGA!!! Z załączonej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Zał. Nr 1 do SIWZ) oraz Dokumentacji projektowej (Zał. Nr 2 do SIWZ) należy wykonać tę część zamówienia, którą obejmuje Przedmiar robót (Zał. Nr 3 do SIWZ).

4.INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

5.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia realizowany w pożądanym terminie do dnia 30 września 2008 roku.

6.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
6.1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających swoim charakterem i złożonością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
2) dysponowanie personelem kierowniczym przewidzianym do realizacji zamówienia z uwzględnieniem jego doświadczenia zawodowego. Należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Izby Budowlanej. Warunkiem Zamawiającego jest, by wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
3) przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
6.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
6.3.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

6.4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:
6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ.
6.4.2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy :
1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.4.3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających swoim charakterem i złożonością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
2. Informację o personelu kierowniczym przewidzianym do realizacji zamówienia uwzględniającą jego doświadczenie zawodowe oraz dokumenty potwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Izby Budowlanej. Warunkiem Zamawiającego jest, by wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
6.4.4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

7.INFORMACJE NA TEMAT WADIUM
1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych).
2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank KDBS O/Osięciny Nr konta 19 9550 0003 2002 0005 3093 0007
5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22 88-200 Radziejów lub dołączyć do oferty.
7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Cena ofertowa - znaczenie 100 pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w Urzędzie Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22, pokój nr 117, w terminie do dnia 05.08.2008 roku, godz. 10.00
2.Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
3.Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22, pok. 119 dnia 05.08.2008 roku, godz. 10.15

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW, INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie przewiduje:
1)zawarcia umowy ramowej,
2)ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zatwierdzam
Burmistrz Miasta Radziejów
Sławomir Bykowski
TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC291 KB POBIERZSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia2008-07-11 12:58:54615
.PDF178.7 KB POBIERZZal. Nr 1 do SIWZ Specyfikacja Techniczna2008-07-11 13:36:521768
.PDF934.1 KB POBIERZZal. Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa2008-07-11 13:52:44598
.PDF7578.2 KB POBIERZZal. nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa2008-07-11 13:54:59729
?30.9 KB POBIERZZal. Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót 12008-07-11 13:55:39895
?29.7 KB POBIERZZal. Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót 22008-07-11 13:55:59878
.PDF328.3 KB POBIERZzapytanie 12008-07-29 14:07:04663
.DOC21 KB POBIERZwyjaśnienie 12008-07-29 14:09:15622

Autor : A. Koźmińska
Zredagował(a) : Anna Koźmińska
Data wprowadzenia : 2008-07-11 12:58:01
Data ostatniej modyfikacji : 2008-07-11 12:58:01
Liczba wyświetleń : 2822



licznik odwiedzin: 7703104